Autor / Wiadomość

Rasy i klasy

Orshal
Władza Miasta


Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:30, 01 Sty 2007     Temat postu: Rasy i klasy


Rasy

Człowiek - najczęściej spotykana oraz najbardziej elastyczna i ambitna sposród wszystkich ras. Ludzie nie posiadają ulubionej klasy, przez co są bardzo wszechstronni. Człowiek zazwyczaj uważa siebie za najwyższą z ras, ponieważ najczęściej to on pełni różne ważne funkcje w społeczeństwie. Odznacza się największą różnorodnością zarówno w wyglądzie jak i w psychice. Może być niewyobrażalnie piękny i odrażająco brzydki. Jest mało odporny na wszelkie choroby, ale silny fizycznie i psychicznie. Może należeć do każdej z klas. Żyje najkrócej ze wszystkich ras (zazwyczaj do 100 lat).

Półelf - mieszanka ludzi z elfami. Swym wyglądem, poza twarzą, która wygląda jak typowo elfia, w niczym nie odbiegają od ludzi. Mimo to ich ruchy są bardziej sprężyste, mowa bardziej płynna, a włosy najczęściej długie i proste. Z elfich cech zostały im lekko szpiczaste uszy, ciemne, głębokie i duże oczy oraz kilka cech specjalnych, jak możliwość oswojenia wzroku z ciemnością (infrawizja), długowieczność, niechęć do iluzji i barbarzyństwa.

Elf - jest to niezwykle długowieczna rasa, z wygląduprzypominająca ludzi. Do jej najbardziej charakterystycznych cech można zaliczyć harmonijną wysmukłość sylwetki, taneczne ruchy, piękne, proste włosy i uszy o szpiczastej u góry małżowinie. Ich oczy są duże, najczęściej ciemne i lekko skośne, a rysy twarzy jakby rzeźbione. Wraz z legendarną wprost urodą wiąże się ich melodyjność głosu, zamiłowanie do śpiewu, poezji i piękna. Ubrania, zbroje i bronie robione przez nich są prawdziwymi dziełami sztuki. Ich ozdoby cechuje przede wszystkim wysoka jakość wykonania, a nie zawartość kruszców. Elfy dzielimy na:drowy, avariele, elfy księżycowe, złote, srebrzyste, dzikie, morskie i leśne.

Orki - należą do ssaków o humanoidalnej postawie. Chodzą najczęściej na lekko ugiętych nogach. Ich krępe, ciemnej karnacji ciało pokryte jest rzadkimi, szczeciniastymi włosami. Twarz mają pociągłą, nabrzmiałych szerokich wargach i lekko przydużych zębach (szczególnie kłach).

Centaury - są pradawnymi istotami których pochodzenia nikt nie jest już pewien. Są one połączeniem człowieka i konia lub jelenia. Wyglądem przypominają konia, któremu zamiast szyi wyrasta ludzki tors z rękoma i głową, w przypadku bardziej szlachetnych centaurów z głowy wyrasta mniejsze jelenie poroże. Nie cywilizowane nie noszą żadnych ubrań, poza skórami zwierzęcymi, które zakładają na ludzi tors, gdy jest mi zimno. Bardziej cywilizowane centaury ubierają się według mody ludzkiej noszą nawet zbroje.

Driady - charakterystyczne dle nich jest zielonkawe zabarwienie skóry. Driady są wyznawczyniami kultu matki natury. Stronią od innych ras i zabijają niemal każdego, kto naruszy ich święty las. Starają się nie włączać do konfliktów i tłumaczą to tym, że natura jest wieczna i będzie trwać nawet po wojnach.Ich społeczność składa się tylko z kobiet. Młode driady rodzą się z uświęconych związków z elfami lub ludźmi, przy czym zawsze rodzą się dziewczynki. Driady są bezwzględne, mistrzowsko władają łukiem oraz potrafią poruszać się bezszelestnie po lesie.

Wampiry - są to istoty, nieumarli. Wampiry są bez względnymi mordercami, bez skrupułów i sumienia. Jednak posiadają maniery arystokraty. Wampiry w gronach arystokracji bardzo dobrze się prezentują ich maniery są godne naśladowania. Wampiry starają się za wszelką cenę zdobywać potęgę być lepszym od innych, lecz w większości wypadków giną właśnie przez to, lecz to jest od nich silniejsze. Nie mogą tego opanować.Wampiry nie poszukują przygód, przyjaciół ani majątku. Szukają władzy i prawdziwej mocy. Dążą do dominacji nad światem / światami. Nie ufają nikomu ani niczemu. Wampiry to drapieżcy polujący tylko i wyłącznie w nocy. Są na wieczność przywiązani do swoich trumien.

Klasy

Magowie - to klasa samotników, rzadko łączących się w Gildie czy Kapituły, całe życie poświęcających studiowaniu Praw i Zasad rządzących Mocą, którą czerpią z czterech podstawowych źródeł: Ziemi, Ognia, Powietrza i Wody. Odpowiedzi na swe pytania poszukują w starożytnych Runach, przeklętych Księgach, w rozmowach z Demonami... Magia nie jest Dobra bądź Zła choć Magowie mogą tacy być... mówi się wtedy o takich magach, że są Białymi lub Czarnymi Magami... Są tez Magowie Czerwoni... z chaotyczną duszą... Jest to klasa, do której przynależą zarówno kobiety jak i mężczyźni. Nie wymaga ona siły fizycznej a raczej Potęgi Ducha i Siły Woli. Znajomość Magii czyni z nich potężnych zarówno w Walce i Niszczeniu jak i w Tworzeniu...

Klerycy - klasa kapłanów, posiadających pewien specyficzny rodzaj Mocy - pochodzi Ona od bogów, którym służą, więc jej wielkość wynika z potęgi Najwyższego. Gromadzą się w zakony, tworząc własne kodeksy życia i postępowania. Klerycy dysponują dość bogatym wachlarzem formuł pozwalających leczyć oraz ranić. Klerycy podczas modlitw, w których przywołują moc swych bogów, całą energię gromadzą wewnątrz ciała, więc ogrom ich oddziaływania odbywa się poprzez dotyk... czasami moce zgromadzone są tak ogromne, że działanie ma charakter globalny (obszarowy). W naszym świecie Klerycy są uzdrawiaczami mogącymi usuwać wszelakie obrażenia pochodzące od stali oraz magii (leczenie ślepoty, wszelakich zatruć, zdejmowanie klątw) - mogą oczywiście odwracać działanie zgromadzonej mocy i wykorzystywać ją do niszczenia... to, jak użyjesz możliwości Kleryka, zależy wyłącznie od Ciebie. Możesz sprawić by zapamiętano Cię jako kapłana, który jest po to by pomagać innym lub jako kapłana, który ruszył z posad niejedną świątynię obracając ją w perzynę razem z jej wyznawcami.

Wojownik - klasa poświęcająca większą cześć swego życia na machanie bronią białą, nurzanie się w morzu krwi i przemocy, a w przerwach na żłopanie piwa bądź wina, śpiewanie sprośnych piosenek i nagadywanie dziewek. Są przeważnie Najemnikami, walczącymi w czyichś barwach za marny żołd, czasem są awanturnikami szukającymi przygody bądź chwały... W tej profesji przeważają mężczyźni... czy to z racji większej tężyzny fizycznej czy z racji braku wyobraźni, którą pobudza strach... choć zdarzają się wyjątki... kobiety nadrabiające zwinnością braki mięśni. Silni, wysoce sprawni fizycznie, odporni i wytrzymali jak stal... niekoniecznie błyskotliwi (choć trudno odmówić im instynktu samozachowawczego)... tworzą podwaliny naszego świata, w którym dobry miecz w drużynie może oznaczać powodzenie lub klęskę...

Oprawcy - wywodzą się z mrocznych ulic, ciemnych zakątków oraz z ociekających krwią miejsc kaźni. Właśnie tam szkoleni są w wymyślnych sposobach zadawania bólu, by potem, dla kogoś komu nie są straszne trudy początków być klasą wartą zainteresowania, szczególnie potężna na wysokich levelach. Idea klasy Tormentor jest prosta. Pastwić się, dręczyć, męczyć, po prostu torturować swojego przeciwnika ile tylko się da. Jest to oczywiście klasa czarująca, powinna być niewiele słabsza fizycznie od Wojownika, ale za to posiadać trochę więcej możliwości zmieniania właściwości bojowych przeciwnika.

Strażnicy - profesja wojowników którzy wybrali życie z dala od cywilizacji, w leśnych ostępach, lub na górskich stokach. Czasem pojawiają się w miastach, ale głównie po to aby kupić groty do strzał, lub inne przedmioty których nie są w stanie wyprodukować sami. Najlepiej czują się na swoim terenie, tu są w stanie bez problemu ukryć, znaleźć wodę lub potrzebne zioła, z których przyrządzaje eliksiry. Podstawową bronią Strażnika jest łuk i strzały, czasem rownież kusza.

Mystic - jest zbliżony w charakterze profesji do maga, jednak swą moc czerpie z sił chaosu. Stanowi jakby połączenie warlocka i wiedźmy, szamana. Potrafi atakować na odległość. Jego zaletą są bardzo silne czary ofensywne.

Nekromanta. W dawnych czasach pewna grupa magów zapragnęła władać resztą ludzi, ale sami nie potrafili walczyć, ani nie umieli pozyskać zwolennników, którzy zawalczyliby za nich. Wdali się w bój, zdradzeni przez nadmierną ambicję jednego z nich, niestety przeciwnicy byli doskonale przygotowani i z całej grupy ocalało paru magów, którym udało się uciec. Wrócili na miejsce zasadzki, tylko po to by pożegnać swoich przyjaciół. Pochowali ich, a z ciał poleglych wrogów stworzyli pierwsze zombii i za ich pomocą pomścili zdradę jaka wdarła się w ich szeregi. Potem założyli szkołę skupiającą najpotężniejszych magów jakich kiedykolwiek widział świat, a ludzie nazwali ich Nekromantami. Nie pragnęli już nigdy władać ziemią, poświęcając się całkowicie swojej sztuce.

Bard - dzięki swej charyzmie mieć możność skupiania ludzi wokół siebie, z racji swej profesji zdobył też sporą wiedzę (mądrość), oraz cechuje się więcej niż przeciętną inteligencją (cięty dowcip, celna riposta, pomysłowość). Utalentowany w dziedzinach sztuki, szczególnie chętnie tańczy, śpiewa i grywa na instrumantach.
Zobacz profil autora
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)


 


Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach